Hier ben ik weer - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu Hier ben ik weer - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

Hier ben ik weer

Door: NinaMulders

Blijf op de hoogte en volg Nina

24 Juni 2012 | Spanje, Calella

Hallo allemaal,


ik heb de laatste 2 weken weinig van me laten horen hier op de site, of eigenlijk niks.
Dat heeft te maken met het feit dat het ongeveer een
uur kost om een verhaaltje te typen omdat het touchscreen mijn typsnelheid niet aankan.
Net zoals sommige mensen mijn spreeksnelheid niet
aankunnen zeg maar.

Vorige week vrijdag is mijn nieuwe litouwse ( waag het om haar russisch te noemen ) kamergenootje aangekomen.
Ik moet eerlijk zeggen dat dit tot nu toe erg goed bevalt, zich is vrij rustig maar ontzettend grappig en lief.
Ze is wel van de nachtelijke avonturen, zo ben ik al om 2uur in de nacht bij de macdonalds beland en bij de miniclub beneden in de kelder omdat mevrouw besloot dat de kamer een opknapbeurt nodig had en we wel wat spullen van beneden konden "stelen". Anders stonden ze daar ook maar.
Deze ideeen krijgt ze helaas meestal als we al een halfuur in bed liggen.
gezelllig en verassend is het wel!
Tot op zekere hoogte dan, ik heb de afgelopen week vernomen dat ons volgende (in mijn ogen ) nachtelijke avondtuur gaat plaatsvinden om 9 uur in de ochtend in de vorm van hardlopen. HARDLOPEN!
Omdat het hardlooppad zo mooi is en de omgeving.
Ik heb vriendelijk bedankt.
Hoe mooi het hardlooppad hier ook is langs het strand, ik zie niet in waarom hij minder mooi zou zijn als ik gewoon in een normaal tempo loop. ( of vanuit mijn kamer van het uitzicht geniet ). Dan kan ik er zelfs langer van genieten.
Zeg niet dat dit geen sterke tegen argumenten zijn.

Afgelopen woensdag zijn pap en mam aangekomen!
Dit bezoek is toch al goed voor 4 dagen uit eten, want overdag heb ik helaas weinig kans gehad om ze te zien.
Vandaag was ik vrij en waren we van plan om iets te gaan ondernemen tot me werd vertelt dat mijn leraar zou komen om 1uur. Dat werd uiteraard 2 uur en 4uur voor ik eindelijk de deur uit kon.
We hebben op een terrasje gezeten, gewinkeld, uit eten geweest in de tuin van een restaurant uiteindelijk zijn we langs het strand teruggelopen naar het hotel.
Het is hier San Juan, ik heb geen idee wat het precies inhoud maar dat er vuurwerk aan te pas komt is zeker.
Pap en mam hebben de andere dagen zelf lekker genoten van de vakantie door naar Blanes te fietsen! Ja echt!!! 28 kilometer.
Die sportiviteit is dus niet overgegaan op mij helaas.
Ik vond het wel echt leuk dat ik ze alles heb kunnen laten zien zodat ze in het vervolg snappen waar ik over vertel en dat ze toch een show hebben kunnen zien

Wegens technische problemen moet ik dit verhaal helaas onderbreken. (Dat krijg je in zo"n 3e wereldland zou Margo zeggen)

Veel liefs

  • 23 Juni 2012 - 22:48

    Mama:

    Ja er wordt wat afgeknald hier.... slapen is geen optie nu. Misschien moet ik net als jullie ook maar naar het strand gaan!

  • 24 Juni 2012 - 09:38

    Tessa:

    Hey Nien!

    Leuk om weer een berichtje van je te lezen, ben ook wel benieuwd hoe het nu met die schoonmaaksters is afgelopen! Jaloers op het weer bij jou, hier is het hele dagen regen :| Voor jou een hele dikke knuffel en ik kijk weer uit naar je volgende berichtje!

    Dikke kus, Tessa

  • 24 Juni 2012 - 18:34

    Thea:

    hallo Nina,
    Leuk om weer een berichtje van jou te lezen. En wat zien die foto's er heerlijk zonnig uit. Je wilt niet weten hoeveel regen hier valt.
    Geniet van alle indrukken die je opdoet. Ik hoop morgen van je ouders te horen hoe het was.

  • 26 Juni 2012 - 16:05

    Margo:

    Bedankt voor de eervolle vermelding...tot over een maandje!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 13339

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: