Een mini toegift! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu Een mini toegift! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

Een mini toegift!

Blijf op de hoogte en volg Nina

21 September 2012 | Spanje, Calella

Hallo allemaal,


Ik wil iedereen die me de afgelopen maanden vanuit Nederland heeft gevolgd bedanken. Iedereen die me heeft geholpen om mijn tijd in Spanje onvergetelijk te maken! Dankzij alle lieve berichtjes, reacties en kaartjes heb ik me geen seconde alleen gevoeld!

Gerda die net zo praktisch en zorgzaam was als mijn moeder.
Laura en Javier voor de goede zorgen.
Fernando, waar ik een hoop van heb geleerd, hoe het wel moet maar vooral ook hoe het niet moet.

Het thuisfront voor alle telefoontjes, smsjes, kaartjes en bezoekjes!

En natuurlijk vooral Henriette en Anne voor alle leuke herinneringen die we aan Spanje hebben overgehouden!

Het is nu echt tijd om mijn avonturen samen te vatten in een boekje.
Bij deze,

dag Spanje en hallo 3e ( en vooral laatste ) leerjaar !!!

Adios,

Nina




p.s. dankzij mijn talent voor onmogelijke gebeurtenissen mogelijk maken is mijn laatste verslag vervangen door mijn mini toegift. Goed moment ook.

  • 21 September 2012 - 17:30

    Mama:

    Goed zo Nien! Nog even.. xxx

  • 22 September 2012 - 22:12

    Wilma:

    Ha Nina.

    Jammer dat je verhalen afgelopen zijn, of geef je nog een toegift.
    Ik heb genoten van jullie belevenissen en omdat ik het zelf heb gezien hoe jullie daar werken en leven, is het dubbel genieten.
    Het was een hele ervaring voor jullie en jullie hebben mooie en minder mooie dingen meegemaakt, maar de zon, zee, vrienden hebben toch een belangrijke plaats ingenomen tijdens deze stage periode in Calella, ook de ervaring en kennis die jullie hebben opgedaan, kan niemand jullie meer afnemen en neem je mee voor de toekomst.
    En meid, zet hem op de laatste dagen, geef die baas van je af en toe een schop onder zijn kont, mag van mij, want hij is af en toe ook een beetje het spoor kwijt.
    Wij hebben van jullie genoten en kijken terug op een mooie tijd van de meiden in Calella.
    Heel veel liefs.
    Wilma.

  • 25 September 2012 - 00:51

    Kyra:

    Go Nina!! Je bent er bijna :D.
    Go grease lightning ;).
    (Sorry ik loop nog steeds met jullie Grease show in mn hoofd)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 829
Totaal aantal bezoekers 13340

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: