beknopte samenvatting - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu beknopte samenvatting - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

beknopte samenvatting

Door: NinaMulders

Blijf op de hoogte en volg Nina

02 Juli 2012 | Spanje, Calella

Hallo alllemaal,

Met dank aan de geweldige verbinding hier heb ik mijn laatste verslag er af moeten halen en niet meer terug kunnen zetten.
Daar gaat dan 1,5 uur vrije tijd.
Je snapt dat jullie nu een zeer beknopte samenvatting krijgen van het laatste avontuur .
Met beknopt bedoel ik steekwoorden.

Iets in trant van insectenplaag - eigenwijs - insectenverdelger voor grote open ruimtes - elk beestje een voor een plat spuiten - rustig telefoneren in kamer - gerda gebruiken als levende ventilator - telefoontjes van 3 verdiepingen boven ons over chemische lucht in het hotel - vergast - hoofdpijn - droge keel misselijk - geen slaapplek - discussie met receptie tot 2 uur in de nacht - gastenkamer yee - hele nacht ziek - bijna mezelf gedrogeerd - volgende dag word ik misprijzend aangekeken door 2 LEVENDE beestjes naast hun 30 dode vriendjes - taaie .


Zo . Wie snapt het?
Anders kunnen we er ook een verhalenwedstrijd van maken ?
Kijken we wie er het leukste verhaal van kan maken.
Enfin inmiddels ben ik weer beter en heb ik mijn nieuwe huisdieren moeten accepteren.
We zijn inmiddels dikke maatjes.

Voor de rest heb ik een vrij rustige week gehad.
Henriette zorgt zo nu en dan voor een goede grap, die moet naar eigen zeggen pilaren ( pr ) .
Ze fuift even naar anne die aan komt lopen en is daar bij heilig van overtuigd dat het zwaaien betekent. .
En wanneer haar word toevertrouwt dat de jongen aan wie ze voorgestelt word een enorme cock heeft. ( excuses voor mijn taalgebruik ) zegt ze verheugd dt ze nu nog een extra kok heeft ( die voor haar kookt )
Altijd leuk met henriette.

Donderdag heb ik weer bezoek vanuit nederland , dan komt haske!
Hij word dinsdag afgewisseld door mathia maud en inge en kort erna komt margo alweer !
Genoeg te doen dus!
Ik ben inmiddels op 6 van de 18 weken!

Tot snel,

Liefs

  • 02 Juli 2012 - 20:41

    Maud:

    als ik eerlijk ben snap ik niks van het stuk van henriette

  • 03 Juli 2012 - 05:56

    Tamara:

    Dat zwaaien snap ik wel haha, dat doet ze ook altijd op school! Hahaha.

  • 03 Juli 2012 - 07:24

    Judit:

    Hahaha Nien wat kan je geweldig schrijven. Geniet van alles, dikke kus!

  • 03 Juli 2012 - 17:44

    Willemien:

    Geeft niet hoor Maud, nog een paar dagen en dan kun je het live bekijken! Nina, veel plezier straks met Haske en je vriendinnen.

  • 12 September 2012 - 16:53

    Annie:

    haha ik lees nu je reisverslagen vanuit Nederland, eigenlijk ging ik alleen naar jou waar ben jij voor de foto's want ben een fotoboek aan het maken maar nu lees ik dat stuk over Hen en in lig me toch een partij in de scheur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: