op de helft! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu op de helft! - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Nina

01 Augustus 2012 | Spanje, Calella

hallo allemaal,


Na lange tijd weer een verhaaltje vanuit Calella.
Hier gaat alles nog steeds goed, al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik een beetje in een midtime crisis ben beland zoals ze het hier noemen.

Ik ben nu over de helft en heb een slechte week gehad, om eerlijk te zijn was ik er een beetje klaar mee. Het ergste is nog dat ik hiervoor totaal geen reden heb maar het was even genoeg geweest.
Gelukkig ben ik weer een beetje bijgetrokken en kan ik weer genieten van alles hier!

Het zijn hele drukke weken geweest en eindelijk word alles nu weer wat rustiger. Het hotel daar en tegen is nog steeds volgeboekt en dat is goed te merken!
De activiteiten lopen een stuk beter dan in het begin wat het wel ook een stuk gezelliger maakt voor ons!

Ik heb de hele maand juli bezoek gehad vanuit Nederland, super gezellig maar ook vermoeiend. Ik ben wel blij dat er nu mensen zijn die weten waar ik over praat wanneer ik iets vertel, toch leuker als je er een beeld bij hebt. Ik ben blij dat ik ze heb kunnen laten zien wat ik hier doe en het was natuurlijk heerlijk om ze weer te zien. De tranen hebben rijkelijk gevloeid deze maand, dat is zeker.
Met haske heb ik uiteindelijk een weekje langer gehad dan gepland en we hebben wat meer dingen kunnen ondernemen omdat ik in de eerste week vooral ziek was. Het zal ook weer eens niet. Ik ben wel van het goed plannen.
Terwijl haske er was zijn mathia, maud en inge nog langsgekomen voor 2 dagen! De eerste dag zijn we lekker met z'n allen uit eten geweest ook met ronny en loes die in barcelona zaten, super leuk natuurlijk om ze allemaal hier te zien! Wel gek ook hoor! Mathia, maud en inge hebben nog een mooi souvenir achtergelaten door tijdens de karaoke meerdere keren enthousiast het podium te betreden. Helaas heb ik veel optredens moeten missen omdat ik bezig was met de disney decoratie beneden maar haske is zo vriendelijk geweest dit spektakel "tuintje in mijn hart" vast te leggen. Gelukkig voor ieder van ons.

Vlak nadat haske weer naar Nederland was gevlogen kwamen Margo en William op bezoek! Zo gek om ze te zien, het leek net of het nog maar kort geleden was dat ik ze had gezien.
Met margo en william ben ik een dag op stap geweest!
Ja ja het mag een wonder heten mijn eerste dag op stap sinds ik in calella ben! De eerste keer in 2,5 maand dat ik calella uit ben gekomen. WAUW!
We zijn naar marineland geweest een soort dolfinarium en waterpark in een!
William en ik zijn stoer van alle glijbanen geweest en zelfs margo heeft zichzelf overtroffen met de glijbaanrace!
William heeft in deze dagen zijn stamkroeg gevonden in calella en daar dan ook de nodige uurtjes doorgebracht op het terras. Gelukkig is het in verhouding goedkoop in calella en konden ze drinken op mijn korting!
Collegiaal he!


Mijn kamer is nog steeds een toeristische attractie voor beestjes die komen en gaan, wat misschien te maken zou kunnen hebben met de redbull die ik in mijn bed heb laten vallen. Heel smerig ik weet het.
Gerda en ik hebben iets nieuws geintroduceerd op ons mooie inmiddels witte!!! douchegordijn.
Elke keer dat je in de douche staat moet je een tekening of verhaaltje achterlaten op het douchegordijn voor de ander. Douchen word in een keer een stuk leuker!

Veel nederlandse jongeren die hier werken gaan deze weken al naar huis, nu besef ik wel pas dat ik echt in het naseizoen vertrek!
Deze week vertrekken er weer 6, jammer is het wel want het is leuk dat je hier veel mensen leert kennen.

Gister is voor het eerst de show gefilmd en deze heb ik net teruggekeken met henriette ! Vooral YMCA was een succes. Ik ben toch minder mannelijk dan ik dacht.

Verder moet ik heel eerlijk toegeven dat er hier weinig spannends is gebeurd. Ik heb mijn eerste dronken avond mogen beleven gister , de eerste in 2,5 maand!!!, en die zit me behoorlijk dwars om eerlijk te zijn.
Zoals gewoonlijk dus ik weet niet waarom ik nog verrast ben.I

Onze dagen kunnen we helaas niet meer slijten op het strand wegens een overvloed aan kwallen. Groot dat ze zijn! k vond het heel wat dat ik nu een kwal in het echt heb gezien, anderen waren minder onder de indruk. Ik neem het ze vooral kwalijk dat ik nu dus niet meer in de zee kan zwemmen en het niet uit te houden is om naar het strand te gaan tenzij je naast de douche gaat liggen. Het lijkt nu net een bijeenkomstplek.

De tijd gaat snel hier anne en henriette gaan nu al hun laatst maand hier in, daarna moet ik het helaas zonder ze doen.
Gerda blijft gelukkig nog 1 weekje langer maar de laatste 3 weken zal ik hier alleen moeten sluiten met fernando. "staat gelijk aan" alleen.

Ik heb het hier naar mijn zin en ik ben blij dat ik ervoor gekozen heb te gaan maar ik zal ook blij zijn om jullie straks allemaal weer te zien!
Tot over 62 dagen!

Veel liefs vanuit Calella!

  • 02 Augustus 2012 - 14:03

    Mama:

    Ha die Nina, ik zit bij de ferry in Dover te wachten tot we de boot op mogen. Over een paar uurtjes weer thuis. Vergeet je niet om het filmpje te sturen? Misschien zie ik het nog live maar voor het geval dat..
    Veel plezier, je bent al een heel eind! Dikke kus.

  • 02 Augustus 2012 - 15:11

    Romy Hommersom:

    Heb ook zin om jou weer te zien nina :). liefs romy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: