Calella soap - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu Calella soap - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

Calella soap

Blijf op de hoogte en volg Nina

05 September 2012 | Spanje, Calella

Hallo allemaal,


Het mocht even duren maar dan toch een berichtje vanuit Calella.
De afgelopen weken zijn niet anders dan anders geweest!
Althans niet tot 2 weken geleden!

Overmorgen gaan Anne en Henriette naar huis en ik moet eerlijk bekennen dat ik er ontzettend tegenop zie dat ze gaan! We hebben 4 ontzettend leuke maanden gehad met z´n allen en ik denk dat ik ze enorm ga missen hier!
Het zal een stuk rustiger en saaier worden zonder hen!
Nu de meiden gaan heb ik ook een hoop te leren voor de shows!
Ik word namelijk geacht al hun rollen over te nemen en laat ik nou net niet zo´n enorm talentje zijn. Ik ben nu veel aan het oefenen om alles op tijd onder de knie te krijgen samen met Laura!

Eind augustus nog lekker een weekje met Haske mogen genieten in Calella! Haske op zijn beurt uiteraard met mij en van de voetbal wedstrijd Barcelona - Real Madrid omdat ik hem een kaartje had gegeven voor de wedstrijd! Samen met de vriend van Anne ( die ze hier heeft opgedaan ) is hij naar de wedstrijd geweest!
Het is natuurlijk super fijn om hem hier te hebben maar het afscheid wordt toch steeds net een beetje zwaarder ondanks dat ik weet dat ook voor mij het einde nu in zicht komt!

De afgelopen 2 weken zijn ontzettend raar geweest en dat heeft het er naar gemaakt dat ik redelijk opzie tegen de laatste 3 weken!
Mijn homo baas heeft namelijk besloten om ¨iets¨ te hebben met mijn kamergenootje. Zeer gezellig.
Ik slaap meestal alleen, besteed mijn vrije dagen alleen en jut en jul vinden vooral elkaar heel erg leuk.
Ik hoop dat het allemaal losloopt hier.
Gelukkig komt mama de 13e langs voor 5 dagen samen met Sofie en Kyra dus dat is leuk en maakt het misschien ook wat makkelijker!
Wat een bezoek allemaal he!

Verder heb ik nog heerlijke dingen om naar uit te kijken als ik thuis kom! Gister samen met Haske een reis naar Bali heb geboekt om Marleen om te gaan zoeken!
Marleen is namelijk afgelopen week voor een halfjaar vertrokken naar Bali en Thailand. Bijna een jaar zonder elkaar is natuurlijk wel erg lang!

Wat me wel echt op de been houdt hier zijn de gasten! Het contact is nog steeds ontzettend leuk en de recensies doen me goed!
Ik zal er een aantal toevoegen aan het verslag!
De recensies zijn echter letterlijk vertaald dus de zins opbouw is nogal vreemd!

Ik ga nog even genieten van de laatste 2 dagen hier met de meiden en dan gaan voor mij ook de laatse 3 weken in !
Al met al heb ik echt een super leuk tijd gehad hier in Spanje en alles is me 100% meegevallen, ik hoop wel dat ik het hier net zo goed kan afsluiten als we begonnen zijn!


Heel veel Liefs vanuit Calella en tot snel!



Delen van recencies:

Ik moet zeggen, het animatieteam waren echt goed en mijn dochter genoten deelnemen aan de wedstrijden zij speelden elke dag.


Ik heb 2 kinderen van 7 en 10 en ze hadden de beste vakantie ooit de entertaiment_nns personeel uitstekend met hen net zulke lieve mensen we echt missen ze.

Hotel entertainment en het personeel waren goed en zeer vriendelijk met veel beleven op het hotel dag en nacht. Er is zelfs een gratis veerkrachtig kasteel op het strand.

echt leuk vriendelijk personeel, goed entertainment.

Entertainment team. Ze werken hard maar er is iets ontbreekt er als een leider die vol energie en talenten te beheren het team. Dag activiteiten zijn goed voor kinderen en volwassenen iets dat houdt je tijdens de dag bezig terwijl de zon bij het zwembad ( we niet elke dag deden verblijf) genieten van.

Erg groot, maar schoon. Ik genoot er ook aquagym-Animaties meisjes waren zo grappig.Het personeel

Eigenlijk hebben wij echt genoot van animatieteam. Meisjes uit animatieteam zijn erg aardig
en grappig. Ook hebben wij nog niet vriendelijk maar Disney show was geweldig Beetje
Soorten werden dansen voorzien van terras met animatieteam. Iit's duidelijk dat ze proberen te creëren gezellig
gevoel.

Het entertainment personeel werkt hard en als je jonge kinderen hebt is er veel voor hen

Het entertainment team zijn briljant zij enkele geweldige heel grappige shows 's avonds doen en de werk ervaring meisjes uit Holland voortdurend gaan zijn, ze heel hard werken.

maar laten we niet vergeten de entertainment team leiden door Fernando ze zijn Briljant dag en nacht en hij is één van de grote redenen waarom we terug naar dit hotel gaan houden.

Er was goed entertainment tijdens de dag en ze niet gedoe u als u stoorden t willen deelnemen zoals Giant jenga, darten, enz. voor kinderen en volwassenen.

Bijna vergeten de animaties team onder leiding van de flamboyante Orlando. Zeer hard werkten en sommige van de shows 's avonds zeer goed. Voelden ons Sorry voor de meisjes tijdens de dag proberen om gasten te mengen in nuttigen spelletjes als ze niet veel geluk soms hebben.

Er is entertainment zowel dag en nacht voor volwassenen en kinderen en het animatieteam waren uitstekend

Foto's van Hotel Santa Monica, Calella
Deze foto van Hotel Santa Monica is beschikbaar gesteld door TripAdvisor

Toch leuk om te lezen!
Goed vertaald ook ;)



  • 05 September 2012 - 20:56

    Margo:

    uhhhhhhhh is je kamergenoot geen meisje?

  • 05 September 2012 - 23:08

    Nina:

    Jawel! Een meisje met een vriend zelfs.

  • 06 September 2012 - 10:41

    Mathia:

    Heeft fernando iets met gerda? Sterk verhaal joh!

  • 06 September 2012 - 15:49

    Mama:

    Nog even volhouden Nina! Ik zie je heel gauw . Dan kan ik meteen deze ongeloofwaardige relatie met eigen ogen aanschouwen. Wens Anne en Henriette een goede reis terug. xxx

  • 06 September 2012 - 23:15

    Kyra:

    Nien,

    Ik heb zin om te naar Spanje te gaan! Wij komen je dan wel even lekker vervelen :D.
    Tot snel!! xx

  • 09 September 2012 - 22:48

    Wilma:

    Ha Nina.
    Leuk om weer een verslag te lezen.
    Een echte giller, Gerda en Fernando, kan mij er eigenlijk niet zo veel van voorstellen, vindt het ook geen koppel, Misschien heeft fernando behoefte aan wat anders, haha.
    Inmiddels Jet weer thuis, het is wel weer even wennen, maar het went snel, deuren overal weer open, licht overal aan, maar de gezelligheid is er weer.
    Nou meissie, trek je van het verliefde koppel maar niet te veel aan, doe je eigen dingen en geniet nog van het mooie weer en je mama komt snel, dus weer wat leuks om naar uit te kijken.

    Veel liefs, Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 13347

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: