Na 5 dagen Spanje... - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu Na 5 dagen Spanje... - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

Na 5 dagen Spanje...

Door: NinaMulders

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 Mei 2012 | Spanje, Calella

- ben ik erachter dat mijn batterij van mijn telefoon bij nader inzien helemaal niet zo slecht is. ( ik heb hier geen internet op mijn telefoon ) .

- ben ik bereid mijn telefoonverslaving toe te geven .

- ben ik erachter dat zowel mijn maag als huid dit alles totaal niet grappig vind.

- ben ik nog steeds niet het minste beetje verkleurd. ( niet te hard juichen Britte )

- ben ik erachter dat een eilandkapsel hier schijnbaar wel algemeen geaccepteerd wordt , sterker nog hier is het "cool" .

- heb ik ervaren dat je oor tussen een stijltang hebben een zeer pijnlijke ervaring is.

- heb ik tot mijn grote spijt mogen ervaren hoe het is om stil te staan op een podium terwijl dat duidelijk niet de bedoeling is.

- ben ik zo gewend aan het engels spreken dat ik werd betrapt toen ik het geld van de bingo automatisch in het engels telde toen ik alleen was. Althans dat dacht ik.

- heb ik de hal tussen mijn slaapkamer en badkamer al onder water laten lopen. Sorry schoonmaaksters

- heb ik verscheidene moordneigingen moeten onderdrukken omdat de schoonmaaksters hun werk schijnbaar als een feestje beschouwen, en dat om 7uur in de morgen....
Naast mijn kamer...

- heb ik al 2 keer gegeten bij een Nederlands cafe, ik zal niet zeggen dat ik het Nederlandse eten mis want ik zou liegen als ik zei dat ik stampot at maar eerlijk is eerlijk frikandellen zijn nederlands, toch?

- ben ik erachter dat de fatsoennormen hier iets lager liggen.

- hebben we een cocktail besteld die na 10minuten zonder pardon weer meegenomen word omdat hij niet goed genoeg zou zijn, bleek later. Krijgen we een nieuwe, moet ik er vervolgens we'll 2 afrekenen , na dat hij het hele terras al had opgeruimd en naast ons drink , drink, stond te roepen. Hij wilde naar huis...

Na 5 dagen Spanje weet ik maar al te goed wat een lieve vrienden en familie ik heb.
Bedankt voor alle lieve en bemoedigende woorden in het boekje.

Veel liefs vanuit Calella

Spaans nummer: 622525327

  • 28 Mei 2012 - 19:55

    Jolijn:

    altijd leuk om jou verhaaltjes te lezen, haha lekker kind ben je ook! er wat moois van, en drink een lekkere cocktail voor me!

  • 28 Mei 2012 - 20:09

    Thea:

    Nou Nina, petje af voor je formuleringen. Leuke manier van schrijven heb je! Ik hoop nog veel van je belevenissen te mogen volgen. Heel veel succes met alles.

  • 28 Mei 2012 - 20:37

    Steffanie:

    Wat ben je toch ook een lekker kind ook he! Dat bruine komt vanzelf wel :). Ik ga je zeker volgen. Have fun daar! Liefs, Steff

  • 28 Mei 2012 - 20:40

    Mama:

    heb je een telefoonverslaving?????

  • 28 Mei 2012 - 21:20

    Annelies:

    leuk om je verhaaltjes hier te lezen en ook leuk hoe je het hebt opgeschreven. Ik ken trouwens nog iemand die had ook een telefoonveslaving toen ze een half jaar in Spanje zat moest ze toch echt gaan minderen kwam ze achter;). Nou heel veel plezier daar en je zit er nog lang genoeg om bruin te worden. Ik blijf je volgen.

    X Annelies

  • 28 Mei 2012 - 23:14

    Glor:

    Dag lieverd! Leuk om dit zo te lezen, haha. Met die telefoon had ik ook niet anders verwacht! Geniet ervan meid! Kuskus

  • 31 Mei 2012 - 18:29

    Luci De Weert:

    Nina, een geweldig verblijf in spanje toegewenst, geniet ervan. Net zoals ik genoten heb van je leuke verhaaltjes tot nu toe. Wat een leuke schrijfstijl heb je. Als je net zo danst, acteert en de boel vermaakt dan komt t daar in t zonnige zuiden helemaal goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 13349

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: