Veilig aangekomen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: NinaMulders

Blijf op de hoogte en volg Nina

23 Mei 2012 | Spanje, Calella

Op dit moment zit ik in de receptie met een zeer slechte live versie van michel telo op de achtergrond.
Niet mijn idee van een leuk avondje uit maar daar denken de hotel gasten anders over geloof ik.
Naast me zit henriette een nep telefoongesprek te voeren met de man van de receptie wiens eerste vraag aan mij luidde "hola, do you have a boyfriend" .
Mijn antwoord beviel hem kennelijk niet want zijn tegenantwoord was "you can go now" .
Tot zover mijn kennismaking met andere medewerkers.

De reis isgoed en snel verlopen. Javier heeft ons opgehaald en zowel mij als stefanie en sharon naar het hotel gebracht.

De kamer is klein maar er is wel wat van te maken. De badkamer is echter in de gang en moet je openen met sleutels. Niet handig s nachts de juiste sleutel vinden. Jekunt dus ook maar beter niet al te dronken worden of je moet goed voorbereid zijn. Ik slaap wel naast de opslag van de schoonmakers misschien dat die nog een emmertje overhebben voor wanneer mijn russische kamergenootje arriveert..

Niet voor mezelf uiteraard.

Vanavond hebben we gegeten in de stad. Onze pizza was doordrenkt met olijfoie, daar schijnen ze hier nogal een handje van te hebben. Ik hoop dat mijn mag sterk genoeg is, zie je wederom naar dat die toiletten sleutels hebben.
De pizza smaakte in ieder geval niet al te best , tot groot verdriet van henriette die zich er al een aantal dagen op verheugde .
Menig tegemoetkomend persoon moest het vervolgens ontgelden. Het is maar goed dat die jongen met ik citeer; 'dat lelijke eilandkapsel" geen Nederlands sprak.

Al met al ben ik redelijk positief, ik hoop op een hele leuke en leerza,me zomer. Ik hou jullie op de hoogte, maar eerst ga ik " genieten" van de live muziek.

Veel liefs vanuit Calella

  • 23 Mei 2012 - 20:16

    Friso:

    Heerlijk zo'n eerste dag! Geniet er van, blijf schrijven en probeer niks te vergeten van alles wat je meemaakt.

  • 23 Mei 2012 - 21:18

    Tessa:

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen! Het is altijd even wennen en je weg vinden daar, maar dat zal vast wel goed komen! Ik kijk uit naar je volgende berichtje! Veel liefs, Tessa

  • 23 Mei 2012 - 21:48

    Mama:

    ha Nina, leuk dat je al wat geschreven hebt. Veel plezier en dikke kus!

  • 24 Mei 2012 - 08:41

    Rochelle:

    haha je bent een goede schrijver nina! succes daar, niet te veel pizza! kus rochelle

  • 24 Mei 2012 - 08:53

    Michel:

    Leuk om te lezen Nina, geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: