De laatste 2 weken, - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nina Mulders - WaarBenJij.nu De laatste 2 weken, - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nina Mulders - WaarBenJij.nu

De laatste 2 weken,

Door: NinaMulders

Blijf op de hoogte en volg Nina

08 Mei 2012 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Het is bijna zover..
Bij het begin beginnen en zo logischerwijs verder werken is nooit mijn sterkste kant geweest.
Op dit moment word ik dan ook aangestaard door een lege koffer.
Hoe kan je in hemelsnaam je leven inpakken voor een halfjaar ?
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Dit verslag is dan ook duidelijk een gevalletje "inpak ontwijkend gedrag".

Stoer als ik ben heb ik me een halfjaar geleden bedacht dat ik toch wel graag een halfjaar naar het buitenland wilde. Waarschijnlijk hebben jullie toen al stuk voor stuk gedacht dat ik gek was geworden. Enkele van jullie hebben dit ook uitgesproken(nog bedankt daarvoor). Eigenwijs als ik was heb ik er uiteraard voor gekozen om toch gewoon te gaan, over 2 weken vertrek ik voor 5 maanden naar Calella.

Ondanks het feit dat dit vooral voor iemand als ik de uitdaging van mijn leven wordt kijk ik er inmiddels ontzettend naar uit. Op dit moment wint mijn nieuwsgierigheid het nog van de spanning die ik de komende weken ongetwijfeld ga voelen.

Ik ga jullie allemaal ontzettend missen en vast bij de meest lullige nummers rustig een potje zitten janken.
Ik praat hier niet over diepgaande nummers waar menig mens sentimenteel van wordt. Ik denk nu meer aan een Miley Cyrus of Britney Spears. Waardeloos natuurlijk maar daar zijn we vrouw voor denk ik,
iets wat ik weer kan terugkoppelen naar mijn "inpak ontwijkend gedrag" .
Inpakken moet je gewoon niet onderschatten, voor die bezigheid moet je beschikken over een aantal vaardigheden en eigenschappen, waaronder:

zorgvuldig
netjes
praktisch
georganiseerd
geduldig

enfin.. , je begrijpt me, dat is dus niet aan mij besteed.
Ik beschik gelukkig over een behoorlijke dosis zelfkennis.

Om maar even terug te komen op het feit dat ik over 2 weken een halfjaar weg ben.
Ik geloof dat dit iets is wat ik van mezelf moet doen, ik denk ook dat het zeker een hele leuke en leerzame tijd gaat worden. Ik ga me verheugen op de dagen dat ik bezoek krijg vanuit Nederland, ik ga jullie heerlijk jaloers maken met het strand, de cocktails en de palmbomen, ik ga een hele hoop leren en ik ga jullie uiteraard elke week op de hoogte houden van mijn avonturen daar.

Ik ga jullie ongelofelijk missen maar dat wordt het allemaal waard.

Tot in Calella,

Veel liefs






  • 08 Mei 2012 - 14:36

    Friso:

    Wat een gek idee is het toch... Het is ook zo stom dat ik dit gevoel en deze beschrijving 'ken' haha. Het word een ongelofelijke tijd, die je nooit zult vergeten. Het zal veel meer met je doen dan je in eerste instantie kan indenken, en ergens weet je dat misschien ook wel.

    Ik wens je een waanzinnige tijd toe, en ik weet zeker dat je er 100% van zal genieten.

    Maak je geen zorgen, want alles komt goed :)

  • 08 Mei 2012 - 14:46

    Judit:

    Pff wat komt het allemaal dichtbij he! maar wel super leuk, vind het nog steeds super knap van je en weet zeker dat het daar allemaal goed gaat komen!

    hoop op veel verhaaltjes en foto's
    :D

    dikke kus

  • 08 Mei 2012 - 15:55

    Jorie:

    wouu heel mooi! en ik zie dat je genoeg zelf kennis hebt inderdaad haha. heeel veel plezier en ik ben jaloers dat je daar lekkere zon en standen hebt. een keer een zonnige vakantie/reis.
    kusjes

  • 08 Mei 2012 - 16:09

    Jorie Van De Klok:

    Nina, Ik wens je heel veel succes! geniet vooral van het spaanse leven, het lekkere eten en de mooie taal! Die 5 maanden zullen je altijd bij blijven :)

    Adioss!

  • 08 Mei 2012 - 16:40

    Steffanie:

    Hee lief schatje!

    Je kunt het en het word een super tijd, geloof mij! Het word een ervaring die je nooit zal vergeten met zoveel nieuwe mensen en ervaringen.
    Die koffer krijg je wel gevuld, ik zat er namelijk ook dik overheen. Helaas moet ik over 3 weken alweer terug en zie ik je dus ook niet meer. Dus via de computer een hele dikke knuffel en spreek je snel.

    Dikke kus xx Steff

  • 08 Mei 2012 - 17:49

    Glor:

    Gek idee dat je zo weg bent schat. Gaat echt even wennen worden voor iedereen (en ook jezelf natuurlijk). We maken er een leuk afscheidsfeestje van de 20ste! Mocht je inpak hulp nodig hebben. Ik ben deze hele week dag en nacht beschikbaar! Gelukkig beschik ik wel over een aantal vaardigheden die in je lijstje staan.. Oke niet heel veel, maar praktisch inpakken kan ik als de beste! Haha. We maken er leuke laatste 2 weken van.

    Dikke dikke dikke smakkerds! (tot zo btw)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beneden-Leeuwen

Calella

I did my internship (entertainment) at Hotel Santa Monica in Calella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2012

Een mini toegift!

05 September 2012

Calella soap

10 Augustus 2012

...

01 Augustus 2012

op de helft!

19 Juli 2012

drukdrukdruk
Nina

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 13347

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juli 2015

Ecuador!

11 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Europe trip as travelguide

16 Maart 2014 - 16 April 2014

Myanmar

16 Maart 2014 - 15 April 2014

Thailand

05 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Working as travelguide in England

09 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Bali 2012

23 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Calella

Landen bezocht: